- 5,898
- 3,281
- 113
🤣🤣En sevmediğim ligdir 😅
🤣🤣En sevmediğim ligdir 😅
En güzel tarafı o zaten aga NBA yi izlemek oynayinca kanser ediyorİzlemesini cok severşm
İzlemesi keyifli de bahis alırsan saç baş yoldururİzlemesini cok severşm
Gitme dostt uykun yoksaortalık 56 olmadan kaçalım burdan bol şanslar![]()
Bol sans kralSenin iş tamam
Evet ama bahis çok sıkıntı rozier tutuklanmis gördün mü onuİzlemesini cok severşm
Ne terbiyesiz adam oldun ya 😵💫🥸🥴tuvalete gidecem mk bekliyoruz bahis alırsın diye b.k uca dayandı![]()
En iyisi bu dost beklerizÖpülmedik bi kulak arkamız kaldı dikkatli davranıyoruz ne yapslım
La sen lşste yapıcantuvalete gidecem mk bekliyoruz bahis alırsın diye b.k uca dayandı![]()
Kaybederse para iadesi yapıyorsan oynayalım hemenSangalhos DC 2
CD Campinho çeyreğe 31.5 üst oyna takip bile etme kanka
Oğlum sende odumuzu kopardın git kötülükleri çıkar geltuvalete gidecem mk bekliyoruz bahis alırsın diye b.k uca dayandı![]()
Kral Sicsin da rahat kafayla daha iyi aahahaLa sen lşste yapıcan
he ozaman gidem de gelem ben hadi.La sen lşste yapıcan
Git git çabuk gel amahe ozaman gidem de gelem ben hadi.
Kanka tahret unutma acele etme bakhe ozaman gidem de gelem ben hadi.
Konuyu b*k ettin kanka. Mecaz değil ciddi 🤢he ozaman gidem de gelem ben hadi.