- 113,219
- 63,359
- 113
Kardeş biz forumda twtr etkinligi olan konulara hep yazıyoruz.twtr paylaşımları reklama giriyor diye.millet o işleri bırakalı 3 sene oldu sen büyük hata etmişsin geçmiş olsun.burda sitelerdede suç var üyenin ceza yiyecegini bile bile hala twtr etkinligi aciyorlar üye ceza yemiş sitenin umurundami adamlar reklamına bakiyorBugün sabah 7:00 sıralarında kapıma 4 kişi geldi birisi muhtar diğerleri polis reklam yaptığım için arama kararı ile geldiler Twitter üzerinden reklam yaptığımı bahis sitesi ile alakalı telefonuma el konulduğu ifade için emniyet müdürlüğüne elettiler beni bir kaç önce mi ney sonbahis çekimini paylaş Twitter'da fln diye Bonus vardı onu yapmıştım sonrasında forumbahiste görüp silmiştim sorun olmasın ama bu ara gündemde olduğu için bulmuşlar neyse ifadeyi verdim oynadığımı Bonus almak için paylaşmıştım reklam yapmadım bilmiyordum suç olduğunu fln söyledim polis tanıdığı için beni ifade mi yazdın bana 102 bin civarında cezası olduğu söylendi bana 6 ay içinde yaşadığım şehirde kumar vs hesap kiralatan bildiğin kişiler varsa söylersen cezayı yazmam dedi yani sonbahis beni yaktın ve üstüne bir de geçenlerde no Bonus yapmıştı onlar yüzüne böyle yersem harbi kafayı bozarım mq bilginiz olsun paylaşım vs yaptıysanız silin hesaplarınızı kapatın sosyal medya telefonumu bir kaç gün içinde vereceğini söyledi beni çocuk şubeden çocukken tanıyan polis bakalim
