Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Siber Suçlar Telefonuma El Koydu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

clovers1995

Gün gelir devran döner
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,118
4,982
113
Valla gine paslatigim şeyin uzerin 1 2 sene geçmiş sanırım yeni fark ettim ve silmistim o gün forumda görmüştüm birileri demişti yapmayın Twitter alırlar sizi evden diye sildigim halde yine bulmuşlar di
Gardaş evden almazlar ararlar seni ifadeye çağırırlar ifadeni verirsin bırakırlar telefonunada el koymazlar çünkü 2 sene önce aynısını yaşadım mahkememde oldu 6 binlira para cezası aldım
 

mamican66

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
5,514
2,590
113
@Sonbahis Destek kardeşim siz beyin özürlümüsünüz forumda millet zaten paylaşıyor çekimi niye insanlara bide Twitter’da paylaş diye diretiyorsunuz adamın hayatı kararır o cezayı yerse hiç mi düşünmüyonuz
 

adamons

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,947
1,497
113
Twitter takıntılilar benim hesap eski 10 yıllık filan geçen sene baktım 10 yıl önce paylaştığım paylaştığım şeyler duruyordu sildik gerçi ama yinede kalıyor ara kısmına bahis Bonus yazın RT ettiginiz yerler çıkıyor normalde sildim sanıyordum hepsini ama kalan. Oluyor
 

eminyesir

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,195
596
113
Gardaş evden almazlar ararlar seni ifadeye çağırırlar ifadeni verirsin bırakırlar telefonunada el koymazlar çünkü 2 sene önce aynısını yaşadım mahkememde oldu 6 binlira para cezası aldım
Valla aldılar elimde ifade var sabah geldiler muhtar ile beraber arama yaptılar fazla icelemediler anlamışlar ztn oyun oynadığımı beni tanıyan polis öyle dedi goresiye anladim ztn senin oynadığını Bonus için paylaştığını fln dedi
 

Voltran16

Aktif Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
80
25
18
Geçen yıllarda bende yapmıştım ama ne hattım aynı hat nede telefon bulabilirler mi
 

Desparw

Galatasaray
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,856
4,417
113
@Sonbahis Destek kardeşim siz beyin özürlümüsünüz forumda millet zaten paylaşıyor çekimi niye insanlara bide Twitter’da paylaş diye diretiyorsunuz adamın hayatı kararır o cezayı yerse hiç mi düşünmüyonuz
bu tek bı sıtelık konu deıl kı tum sıteler boyle adamlar uyem ceza yermı yemezmı dusunmez kendı reklamına bakar
 

Janveljan37

BenFero
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,691
2,637
113
Benimde aynı sorundan telefonuma el koydular incelenecekmiş mahkemede 5 ay sürer en az dediler 3 ay oldu ses yok hala bekliyoruz
 

Tegmen07

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,084
2,193
113
Valla bilmiyorum daha mahkeme fln yok şu anlık demişti
Aynı şekilde benim de başıma geldi siber suçlar evi bastı reklam ve teşvikten telefonuma 10 gün el.koydular mahkemeye çıktım mahkeme adli kontrol şartıyla ve yurtdışı çıkış yasağıyla serbest bıraktı mahkeme devam ediyor şimdide 1 asliye ceza mahkemesi karar vermiş biz bu dosyaya bakmıyoruz görevsizlik kararı vermişler dostlar bu ne demek oluyor 3 asliye ceza mahkemesine devretmiş
 

clovers1995

Gün gelir devran döner
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,118
4,982
113
Valla aldılar elimde ifade var sabah geldiler muhtar ile beraber arama yaptılar fazla icelemediler anlamışlar ztn oyun oynadığımı beni tanıyan polis öyle dedi goresiye anladim ztn senin oynadığını Bonus için paylaştığını fln dedi
Alla alla kafayimi yemişler dost bunlar sanki sitemi sahibimisin beni sadece ifadeye çağırdilardi sonra mahkeme olmuştu öyle yani ama iyi bi avukat tut çünkü 10 ay ceza alırsın onu paraya cevirttirmek için oda 6 binlira cezası zaten
 

eminyesir

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,195
596
113
Geçen yıllarda bende yapmıştım ama ne hattım aynı hat nede telefon bulabilirler mi
Gardasim bulmuşlar ztn polis dedi bunlar bulunup toplandı bir dosya rafa koyuldu dedi gün yüzünde bura oyunlar slotlar çıktığı için dedi raftaki dosyaları bizlere gönderiyorlar dosya açıyorlar dedi Emir gelmiş ustlerden
 

clovers1995

Gün gelir devran döner
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,118
4,982
113
Benimde aynı sorundan telefonuma el koydular incelenecekmiş mahkemede 5 ay sürer en az dediler 3 ay oldu ses yok hala bekliyoruz
Gardaş nasıl el koyuyolar telefona ya bende aynı suçtan dolayı sadece ifadeye gitmistim telefonumada el koymadilar sonra mahkeme olmuştu 6 binlira para cezası aldım
 

eminyesir

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,195
596
113
Aynı şekilde benim de başıma geldi siber suçlar evi bastı reklam ve teşvikten telefonuma 10 gün el.koydular mahkemeye çıktım mahkeme adli kontrol şartıyla ve yurtdışı çıkış yasağıyla serbest bıraktı mahkeme devam ediyor şimdide 1 asliye ceza mahkemesi karar vermiş biz bu dosyaya bakmıyoruz görevsizlik kararı vermişler dostlar bu ne demek oluyor 3 asliye ceza mahkemesine devretmiş
Biraz uğraştırıyor asliye sonra kapatıp dosyayı dosya masrafı fln bindirittordu
 

Janveljan37

BenFero
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,691
2,637
113
Gardaş nasıl el koyuyolar telefona ya bende aynı suçtan dolayı sadece ifadeye gitmistim telefonumada el koymadilar sonra mahkeme olmuştu 6 binlira para cezası aldım
Twitter da kendi resmim varmış o yüzden inceleme yapılacak dendi resmim olmasaydı sıkıntı olmuyormuş
 

Voltran16

Aktif Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
80
25
18
Twitter takıntılilar benim hesap eski 10 yıllık filan geçen sene baktım 10 yıl önce paylaştığım paylaştığım şeyler duruyordu sildik gerçi ama yinede kalıyor ara kısmına bahis Bonus yazın RT ettiginiz yerler çıkıyor normalde sildim sanıyordum hepsini ama kalan. Oluyor
Kardeşim bide girip ip ni neden belli ediyorsun bence hiç girmeyin
 

agasar

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,676
1,427
113
Bugün sabah 7:00 sıralarında kapıma 4 kişi geldi birisi muhtar diğerleri polis reklam yaptığım için arama kararı ile geldiler Twitter üzerinden reklam yaptığımı bahis sitesi ile alakalı telefonuma el konulduğu ifade için emniyet müdürlüğüne elettiler beni bir kaç önce mi ney sonbahis çekimini paylaş Twitter'da fln diye Bonus vardı onu yapmıştım sonrasında forumbahiste görüp silmiştim sorun olmasın ama bu ara gündemde olduğu için bulmuşlar neyse ifadeyi verdim oynadığımı Bonus almak için paylaşmıştım reklam yapmadım bilmiyordum suç olduğunu fln söyledim polis tanıdığı için beni ifade mi yazdın bana 102 bin civarında cezası olduğu söylendi bana 6 ay içinde yaşadığım şehirde kumar vs hesap kiralatan bildiğin kişiler varsa söylersen cezayı yazmam dedi yani sonbahis beni yaktın ve üstüne bir de geçenlerde no Bonus yapmıştı onlar yüzüne böyle yersem harbi kafayı bozarım mq bilginiz olsun paylaşım vs yaptıysanız silin hesaplarınızı kapatın sosyal medya telefonumu bir kaç gün içinde vereceğini söyledi beni çocuk şubeden çocukken tanıyan polis bakalim
Çocuk ca ifade polis korkutmuş seni,böyle ifademi verilir,en kötü dersin,hesap benim değil,başkada Twitter dan böyle paylaşım yaparsan 2 paket sigara alacagim sana dedi diye yaptım dersin,sen tüm suçu kabul etmişsin ,ey allahim ya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst