- 43,759
- 15,773
- 113
Şu maçlarda gelsin yak artık nurlar dost
darısı bizim başımıza reisabiniz buralarda gününü gün ediyo
reis ben yeni mezunum işim olsa hemen bırakırımValla ben de dipteyim sondayim. 5 bin kusur maasim var 1 kurusuna dokunamiyorumHepsine el koydu kardesim. Arabayi da o aldi. Verdi bi kredi karti. Yoksa bi derdim yok cok sukur
portoyada gol attrdık reis :dadamlar korner arttırdık sayemızde![]()
Yemin ediyorum su ise bulasmasam 2 tane evim en guzel arabam olurdu. Pismanda degilim. Olacagi varmis olmus.reis ben yeni mezunum işim olsa hemen bırakırım
pişman ol bencede sadece olan olmuş de toparlamaya calış bak abin seni kısıtlamış bildiğin zamanında banada yapıldı sırf o yüzden de bırakmıştım tavsiye ederim reisYemin ediyorum su ise bulasmasam 2 tane evim en guzel arabam olurdu. Pismanda degilim. Olacagi varmis olmus.
bende 3 tane var hemen satım indirimde yaparım 1 miılyon nısantasında oturacaksınYemin ediyorum su ise bulasmasam 2 tane evim en guzel arabam olurdu. Pismanda degilim. Olacagi varmis olmus.
kanka mobilden giremiyorum ben pc deyim ceviremiyorum da sana güzel bit teklifim var betxlarge da 55 spinim var cevir bi şeyler olursa bölüşürüzGideyim 2 sitede carkim var onlari cevireyim. Gecen 31 lira cikmisti. Belki gene cikar bisiler
reis 1 milyon çok 950 ye bırak havada kapar :dbende 3 tane var hemen satım indirimde yaparım 1 miılyon nısantasında oturacaksın
Bir arkadasima 2.500 lira borcum var. O borcu odeyecem diye en az 15 bin kaybettim parca parca. Adam da saolsun 2-3 yildir onemli degil deyip duruyor. Az once de sıkınti yok verirsin bi ara dedi. Mahcubiyetten harap oldumpişman ol bencede sadece olan olmuş de toparlamaya calış bak abin seni kısıtlamış bildiğin zamanında banada yapıldı sırf o yüzden de bırakmıştım tavsiye ederim reis
Olur. Ben birsey istemiyorum ama harbi harbi acayip sanssiz ve ugursuzum bu aralarbenım
kanka mobilden giremiyorum ben pc deyim ceviremiyorum da sana güzel bit teklifim var betxlarge da 55 spinim var cevir bi şeyler olursa bölüşürüzuyar mı
ben borc olayına girmiyorum o işin sonu yok bahis oynuyoz sonucta ne olacagı belli değil neyse ya şimdilik siktir et diyelimBir arkadasima 2.500 lira borcum var. O borcu odeyecem diye en az 15 bin kaybettim parca parca. Adam da saolsun 2-3 yildir onemli degil deyip duruyor. Az once de sıkınti yok verirsin bi ara dedi. Mahcubiyetten harap oldum![]()
Evet. Cok fazla ozelimi anlattim ama icimi dokmem lazimdi. Kimseye de anlatamiyorum bunlari. İcim sistiben borc olayına girmiyorum o işin sonu yok bahis oynuyoz sonucta ne olacagı belli değil neyse ya şimdilik siktir et diyelim![]()
Kendi tercih ettiğin maçlara oynama formdan oynayan arkadaşları takip et belki şansın donerOlur. Ben birsey istemiyorum ama harbi harbi acayip sanssiz ve ugursuzum bu aralar
ondan demedimm reis istediğin kadar anlat canını sıkma diye dedim :dEvet. Cok fazla ozelimi anlattim ama icimi dokmem lazimdi. Kimseye de anlatamiyorum bunlari. İcim sisti)
dm den hyazdım askusumOlur. Ben birsey istemiyorum ama harbi harbi acayip sanssiz ve ugursuzum bu aralar
Aynen en dogrusu o ama sorun aslinda o degil. Su an papua yeni gine de mac olsa 3,5 ust oynar kasayi sifirlarim. Bak bu gun ne guzel maclar var. Hepsi 3,5- 4,5 bitti. Yaz ordan 2 tane 3 tane mac al parayi. Ama olmaaaz. Hayatta bekleyemem 3-5 saatKendi tercih ettiğin maçlara oynama formdan oynayan arkadaşları takip et belki şansın doner