Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Tennis Clash Oynayalım

orhuneses

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
5,015
2,528
113
Aynen öyle ama benim bi arkadaş vardı hocam sürekli Lyon’u alırdı gomis vardı Lyon’da felaket araya kaçıyordu o da cok iyi kullanırdı gomisi belki bilirsin bimiyorum o oyunda cok iyiydi 😄
Pes 13te hızlı oyuncu demek herşey demekti, Lyonda da yeteri kadar hızlı oyuncu vardı ama ben genelde Manuyu alırdım Rooney Van persie falan vardı :D
 

AllanSaintMaximin

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
39,561
33,745
113
Pes 13te hızlı oyuncu demek herşey demekti, Lyonda da yeteri kadar hızlı oyuncu vardı ama ben genelde Manuyu alırdım Rooney Van persie falan vardı :D
Manu yu ben pek sevmezdim ben sürekli Arsenal’i alırdım cok severdim Arsenal’i savunması kötüydü ama 😄
 

tahtalikoy

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
4,505
3,123
113
tenis klaşın admini değilim yetenekleri nasıl eşit yapıyım hocam :D kbakma yükselttimde arada 10 fark var nolcak
napcaz hocam. itemleri geçtim itemlerin seviyeleri bile farklı sende yüksek olan bende düşük ben başka item yükselttim o yüzden yetenek seviyelerin tıpatıp aynı olması imkansız 5-10 fark olucak illaki
 
Üst