Hisseleri eksidedir dost zaten onların da bizim gibi 😄Ordan hisse verseler yine almam dost 😁🤣
Servisi cok yüksek normal 😄Adamda hic acima yokEkli dosyayı görüntüle 119787
Rafael Nadal ile marsel ilhanın tenis maçı gibi sizin maç 😄Adamda hic acima yokEkli dosyayı görüntüle 119787
Pes 13te hızlı oyuncu demek herşey demekti, Lyonda da yeteri kadar hızlı oyuncu vardı ama ben genelde Manuyu alırdım Rooney Van persie falan vardıAynen öyle ama benim bi arkadaş vardı hocam sürekli Lyon’u alırdı gomis vardı Lyon’da felaket araya kaçıyordu o da cok iyi kullanırdı gomisi belki bilirsin bimiyorum o oyunda cok iyiydi 😄
Manu yu ben pek sevmezdim ben sürekli Arsenal’i alırdım cok severdim Arsenal’i savunması kötüydü ama 😄Pes 13te hızlı oyuncu demek herşey demekti, Lyonda da yeteri kadar hızlı oyuncu vardı ama ben genelde Manuyu alırdım Rooney Van persie falan vardı![]()
Valla 13ten beri takımım hiç değişmedi tüm şampiyonluklar manuyla geldiManu yu ben pek sevmezdim ben sürekli Arsenal’i alırdım cok severdim Arsenal’i savunması kötüydü ama 😄
Odun falan yoksa kapıları mutfak dolaplarini söküp yakabilirsinev ev değil buzhane. parmaklarım donuk halde oynadım fakirliğin gözü kör olsun harbiden

Lakaplarını sevmiyorum ben onların sürekli yakamızda çünkü 😄Valla 13ten beri takımım hiç değişmedi tüm şampiyonluklar manuyla geldi![]()
yav birisinde güç 125 te kalıyor mecbur artması lazım. bide 5 dk dır bekliyom seni yav@tahtalikoy esit sartlar dedikce arttiriyosun gucunuyanlis mi hesapladın? Benim 132 ediyo senin 144Ekli dosyayı görüntüle 119791
Aga esit olmayinca cok farkediyo ama son oyunda gozuktu yani aradaki farkyav birisinde güç 125 te kalıyor mecbur artması lazım. bide 5 dk dır bekliyom seni yavşimdi pc ye geçtimde gördüm mesajını
tenis klaşın admini değilim yetenekleri nasıl eşit yapıyım hocamAga esit olmayinca cok farkediyo ama son oyunda gozuktu yani aradaki fark![]()
10 fark farketmiyo mu diyosun yanitenis klaşın admini değilim yetenekleri nasıl eşit yapıyım hocamkbakma yükselttimde arada 10 fark var nolcak
napcaz hocam. itemleri geçtim itemlerin seviyeleri bile farklı sende yüksek olan bende düşük ben başka item yükselttim o yüzden yetenek seviyelerin tıpatıp aynı olması imkansız 5-10 fark olucak illakitenis klaşın admini değilim yetenekleri nasıl eşit yapıyım hocamkbakma yükselttimde arada 10 fark var nolcak
peki hocam benimki 139 şuan10 fark farketmiyo mu diyosun yanigir oyuna ayni sekilde 154 yapip geliyom
![]()