tamam benim hatammış onlarda faturalı hat isteyenleri türk telekoma yönlendirme yapıyorlarmış pardonGeçen gün gittim bime yok dediler
tamam benim hatammış onlarda faturalı hat isteyenleri türk telekoma yönlendirme yapıyorlarmış pardonGeçen gün gittim bime yok dediler
Sorun değiltamam benim hatammış onlarda faturalı hat isteyenleri türk telekoma yönlendirme yapıyorlarmış pardon
Profil yakıyor2 torba kömür al dumanla haberleşme yap reis
Akşama sanada güzel bir pp yapayım gokayimProfil yakıyor
Alamaz sın agaArkadaşlar 2 tane icralık hattım var Turkcell ve Vodafone türk Telekom dan faturalı hat alabilir miyim bilen varmi
TeşekkürlerAlamaz sın aga
Senin şu konuyu şu son 2 3 haftada kaçıncı açışın laf olsun diye konu açıp duruyorsunArkadaşlar 2 tane icralık hattım var Turkcell ve Vodafone türk Telekom dan faturalı hat alabilir miyim bilen varmi
Faturasız alırsınTeşekkürler
Benim 170 binlira borcum var Vodafone verdi geçen inanmazsan e devlet gorseleri atarimvodafone bı deneArkadaşlar 2 tane icralık hattım var Turkcell ve Vodafone türk Telekom dan faturalı hat alabilir miyim bilen varmi
Benim vodafonedan icralık hattım varken Türk telekomdan aldimFaturasız alırsın
İcralık faturan olduğu zaman şebeke farketmek sizin tüm kurumlar vermez sadece faturasız verir
Aynı banka gibi düşün hatta bundan dolayı kredi puanım da düşer yalnız evdeki herhangi bir başkalarının adına alabilirsin
Alınıyor diye biliyorum bende ondan sordumBenim vodafonedan icralık hattım varken Türk telekomdan aldim
Hat borcun varmiBenim 170 binlira borcum var Vodafone verdi geçen inanmazsan e devlet gorseleri atarimvodafone bı dene
Tamam da 2 3 haftadır aynı konuyu açıyorsun alabiliyorsan alsana abi her seferinde niye soruyorsunAlınıyor diye biliyorum bende ondan sordum
Seni geren birşey mi var konu aciyorumda yorum yapmasın olur biterTamam da 2 3 haftadır aynı konuyu açıyorsun alabiliyorsan alsana abi her seferinde niye soruyorsun
Sorun beni germen değil. Dübürünü bu icralara kaybetmek isteyenin kendi tercihi lafım yok. 2-3 hafta sonra dübürümü kaybettim borçlarım var psikolojik bunalımdayım diye konu açtığında geleceğim. Kılavırs emir bitti bu başladı bu seferde yav.Seni geren birşey mi var konu aciyorumda yorum yapmasın olur biter
Orası seni hiç ilgilendirmiyorSorun beni germen değil. Dübürünü bu icralara kaybetmek isteyenin kendi tercihi lafım yok. 2-3 hafta sonra dübürümü kaybettim borçlarım var psikolojik bunalımdayım diye konu açtığında geleceğim. Kılavırs emir bitti bu başladı bu seferde yav.
Tamamdır dübürünü kaybettiğinde buraya konu aç o zaman geleceğim bir daha yorum yok.Orası seni hiç ilgilendirmiyor
eskiden olmuyordu sene 2020 veya 2021 sonra bu olayı iptal ettiler sadece o firmada borcun varsa faturasız alabilirsin başka firmada borcun yoksa o firmadan faturalı alabilirsin . Denendi onaylandıArkadaşlar 2 tane icralık hattım var Turkcell ve Vodafone türk Telekom dan faturalı hat alabilir miyim bilen varmi
Teşekkürlereskiden olmuyordu sene 2020 veya 2021 sonra bu olayı iptal ettiler sadece o firmada borcun varsa faturasız olabilirsin başka firmada borcun yoksa o firmadan faturalı alabilirsin . Denendi onaylandı
170 bin civari sadece vodafona va hemdeHat borcun varmi