- 9,466
- 13,609
- 113
Hiç sorma çekilmez oxlelkwosOtobüs sana yaramadı dost ucaga binsen ilk adım wondu kesin gerçi uçak ta da hat çekmiyor
Hiç sorma çekilmez oxlelkwosOtobüs sana yaramadı dost ucaga binsen ilk adım wondu kesin gerçi uçak ta da hat çekmiyor
Ben buna kendim bizzat şahidim kuşumDost son 20 gündür çok ciddi zorluklar yaşıyorum maddi anlamda şu foruma bilmiyorum ama herhalde dağıtım konusunda yarışsak beni bir yada iki kişi geçer kazanca göre dahitigimi hesaplasak beni ilk önde giderim kimse dm yi yazipta al şu sigara parasını demedi bana demezde beklentimde yok yine olsa yine dağıtacağım bu değişmeyecek fakat inan bana biri bana 500 atarsa mutlaka karşılığını 1000 atarım ... Bende herhangi bir şekilde 100 TL bile olsa bunu forumun hepsi bilir net adamım ben varsa var yoksa yok
Totem yapıyorsun biliyorum 😂😂Puahha 30 dakika sonra hayatına yeni sayfa ac şimdiden dost seni tanımak güzeldi
Vaybe bağışçı hatun bile insan ayırt eder olmuş gerekli insanlar gereksiz insanlar@Erhan2121 gel boş ver gereksiz İnsanları
dost takıldım ya niye açıklama yapıon elliot banada aynı dm attı zaten biliyorum. 1 k ile roll yaptıracam dedi.yok piyasada. brnde roll vermiştim ona zamanında ondnaDost son 20 gündür çok ciddi zorluklar yaşıyorum maddi anlamda şu foruma bilmiyorum ama herhalde dağıtım konusunda yarışsak beni bir yada iki kişi geçer kazanca göre dahitigimi hesaplasak beni ilk önde giderim kimse dm yi yazipta al şu sigara parasını demedi bana demezde beklentimde yok yine olsa yine dağıtacağım bu değişmeyecek fakat inan bana biri bana 500 atarsa mutlaka karşılığını 1000 atarım ... Bende herhangi bir şekilde 100 TL bile olsa bunu forumun hepsi bilir net adamım ben varsa var yoksa yok
Valla hepimizin hüngür hüngür aglamasi lazım anca ole belki bir mucize olur başka türlü imkansiz gibiTotem yapıyorsun biliyorum 😂😂
Ama öyle değil mi çok boş insan var bende Erhan İle çok sorun yaşadım ama artık kendisini çok seviyorum çünkü dürüst biri yapmacık değilVaybe bağışçı hatun bile insan ayırt eder olmuş gerekli insanlar gereksiz insanlar![]()
Olmuştur bir şeyler slotta yemiştir site ödememistir çok kazanayım deyip kaybetmiştir hepimizin başına gelir böyle şeylerdost takıldım ya niye açıklama yapıon elliot banada aynı dm attı zaten biliyorum. 1 k ile roll yaptıracam dedi.yok piyasada. brnde roll vermiştim ona zamanında ondna
ilk golü attır. 2. gol bendeTamam şimdi müsade edin ilk 30 dk izleyelim maçımızı bir gol attirip geliyorum
Doğrudur ben tanımam sen öyle diyorsan öyledirAma öyle değil mi çok boş insan var bende Erhan İle çok sorun yaşadım ama artık kendisini çok seviyorum çünkü dürüst biri yapmacık değil
Geliyommmilk golü attır. 2. gol bende
Bultene baktım da mac yokmuş zatenTamam şimdi müsade edin ilk 30 dk izleyelim maçımızı bir gol attirip geliyorum
Bildiğim tek şey var bu forumdaki en gereksiz adam benim.. orası netAma öyle değil mi çok boş insan var bende Erhan İle çok sorun yaşadım ama artık kendisini çok seviyorum çünkü dürüst biri yapmacık değil
Doğrudur beni tanımıyorsun sen bende seni tanımıyorum zaten sıkıntı yokDoğrudur ben tanımam sen öyle diyorsan öyledir
Para yok artık gitti 😁😁Dün tarihte bir ilke imza attım 6 adım rol takip ettik hedef 20 küsürdü 1k ile 39k kazandı gece gitti dostumuz haber alamadık henüz umarım sağlığı iyidir 😁
EstağfurullahBildiğim tek şey var bu forumdaki en gereksiz adam benim.. orası net
elliottan darbe yiyenler hepimiz buradayız psusuahhsEstağfurullah
En son forumda 6 adım başarılı rol yapan adam İstiklal caddesinde çıplak geziyorduDün tarihte bir ilke imza attım 6 adım rol takip ettik hedef 20 küsürdü 1k ile 39k kazandı gece gitti dostumuz haber alamadık henüz umarım sağlığı iyidir 😁