- 9,472
- 13,614
- 113
Çin işkencesi gerçekleşmiş ya lan 😂 bu nasıl maç
@elliott dost taksimde misin doğruyu söyleEn son forumda 6 adım başarılı rol yapan adam İstiklal caddesinde çıplak geziyordu![]()
Onu bosver su maça bi el at lütfen@elliott dost taksimde misin doğruyu söyle
Başkanla konuştuk belki çekimde vs bir sıkıntı olmuştur dedim. 1-2 gün bekleyelim bakalım. Ama aksilik olduysa bile insan bi cevap verir.Dün tarihte bir ilke imza attım 6 adım rol takip ettik hedef 20 küsürdü 1k ile 39k kazandı gece gitti dostumuz haber alamadık henüz umarım sağlığı iyidir 😁
Bir ihtimal gelebilir ev ağır favori bakalım erhanim30 a kadar bir gol gelse de heyecan olsa az
Kuponu bulamadımmm 😁Çin işkencesi gerçekleşmiş ya lan 😂 bu nasıl maç
Öyle dost 45 yaşında adamız meslek sahibiyiz itibar sahibiyiz toplantılarda son sözü söyleyen adamız Tv'de gazatelerde afişe ediliyoruz toplumda hamd olsun saygın bir kisiligimiz var 4 asgari ücret maaş alıyoruz bu kumar illerine kapılıp gelmişiz buraya ... Allah hepimizi kurtarsın bu illettenEstağfurullah
katılıyorumBaşkanla konuştuk belki çekimde vs bir sıkıntı olmuştur dedim. 1-2 gün bekleyelim bakalım. Ama aksilik olduysa bile insan bi cevap verir.
Maçı bulamadım 2 çin ligi maçı var 2 side 0-0 hangisi gol atarsa gol diyecem burda anca öyle buluruz 😁Onu bosver su maça bi el at lütfen
Bana bu bir yerden tanıdık gelia 😁Başkanla konuştuk belki çekimde vs bir sıkıntı olmuştur dedim. 1-2 gün bekleyelim bakalım. Ama aksilik olduysa bile insan bi cevap verir.
Amin inşallahÖyle dost 45 yaşında adamız meslek sahibiyiz itibar sahibiyiz toplantılarda son sözü söyleyen adamız Tv'de gazatelerde afişe ediliyoruz toplumda hamd olsun saygın bir kisiligimiz var 4 asgari ücret maaş alıyoruz bu kumar illerine kapılıp gelmişiz buraya ... Allah hepimizi kurtarsın bu illetten
Ses etme bende bulamadım ldşdşdşdşfşMaçı bulamadım 2 çin ligi maçı var 2 side 0-0 hangisi gol atarsa gol diyecem burda anca öyle buluruz 😁
Zaten öyle olması lazım meto gelir derki şöyle oldu böyle oldu anlarız bu saatten sonra bahane kabul etmez bu bünye ztnBaşkanla konuştuk belki çekimde vs bir sıkıntı olmuştur dedim. 1-2 gün bekleyelim bakalım. Ama aksilik olduysa bile insan bi cevap verir.
Aynı kişi olabilir mi kiBana bu bir yerden tanıdık gelia 😁
Nekadar doğru söyledin dostÖyle dost 45 yaşında adamız meslek sahibiyiz itibar sahibiyiz toplantılarda son sözü söyleyen adamız Tv'de gazatelerde afişe ediliyoruz toplumda hamd olsun saygın bir kisiligimiz var 4 asgari ücret maaş alıyoruz bu kumar illerine kapılıp gelmişiz buraya ... Allah hepimizi kurtarsın bu illetten
Aynen dün 3 saat falan o konuda takıldık.Zaten öyle olması lazım meto gelir derki şöyle oldu böyle oldu anlarız bu saatten sonra bahane kabul etmez bu bünye ztn
No 😁Aynı kişi olabilir mi ki