Aha prnaltı heralde golGanzhou ruishi
Aha prnaltı heralde golGanzhou ruishi
Eyvallah abi doğrusu bu su forumdaki çocukların yüzde sekseni özelde karşımıza çıksa esas duruşta duracak adamlar ama kendimizi Madara ediyoruz... Gerçek hayatta biri bu forumda sigara parası aradığımizi duysa bize saygısı kalirmi benim kendime saygım yok en başta...Nekadar doğru söyledin dost
Meto burasıda zenginler köşkü rolüde parası olan yazmışParasi olan şu maça ev +13.5 alsın hemencecik. Maçı bile alacak gibi hissediyorum
Petibör yasası 😁Yav Tumhet mahfetti bizi abi ne basket ne futbol doğru düzgün maç yoktu mecbur buna aldik
Kimi tanıyoruz desek ertesi gün değişiyor dost şenlik bir mevzu değil maşallah dediğimiz 3 gün yaşıyor... Kozcağız seni görmüş beğenmiş değer vermiş bizde saygı duydukDoğrudur beni tanımıyorsun sen bende seni tanımıyorum zaten sıkıntı yok
İnan öyle bazen diyorum kendime sen ne yapıyorsun ama bizde bu hastalık olmuş inan öyle insan cebindeki son parayi atarmiEyvallah abi doğrusu bu su forumdaki çocukların yüzde sekseni özelde karşımıza çıksa esas duruşta duracak adamlar ama kendimizi Madara ediyoruz... Gerçek hayatta biri bu forumda sigara parası aradığımizi duysa bize saygısı kalirmi benim kendime saygım yok en başta...
Çorba paramı attım işte dost lsujwkwksİnan öyle bazen diyorum kendime sen ne yapıyorsun ama bizde bu hastalık olmuş inan öyle insan cebindeki son parayi atarmi
Atıyoruz dost
O neymiş yaPetibör yasası 😁
Bahisci hatunu severim kendi çapında mücadelesini veriyor bu forumdaki bir çok insandan daha mağdur ve daha zor şartlarda yaşam mücadelesi veriyor eğer Forum birileri için geçin kaynağı olacaksa onun gibiler için olsun bende seve seve katkı veririm...Kimi tanıyoruz desek ertesi gün değişiyor dost şenlik bir mevzu değil maşallah dediğimiz 3 gün yaşıyor... Kozcağız seni görmüş beğenmiş değer vermiş bizde saygı duyduk
Senin kazanman lazım dost 12 saat aç kalinmazÇorba paramı attım işte dost lsujwkwks
Kesene bereket dostetkinlik kazananı @Lazistan08 sana dm attım müsait olduğunda iban at. kusura kalmayın roll de yazmak durumunda kaldım.