Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Yunanistana Geçiyorum

rulopecete

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
237
189
43
Kendi ülkemde yabancı olmusuz 2 sınıf muamelesi görüyoruz siz hic trabzona en iyi gezme yerlerine gittiniz mi hic fethiye bodrum marmarise indiniz mi ben her yere gittim param da vardı türk oldugunuz icin ya yerimiz yok rezerve diyorlar yada bu biraz pahalı diye konusmaya başlıyorlar maxwin sonrası mı anlayacaksanız gerçekleri vatan millet sakarya diye yıllarca sen ben gibileri öne atıp ölüme gonderenler şimdi onlara bir sey diyen teröristtir olduğu bir coğrafya secim sonrası dolar 60 seviyesinde herkes tutuklanıyor devlet kadroları full torpil her gün tv kanalları siyaset 10 yaşında cocuk siyaset konuşuyor baska seyler konusacagına kusacam artık yazamıyorum daha fazla allah ülkemizi sorunlardan duzeltsin birader
 

Huseyin7

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,995
956
113
Selam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
Tecrübeli biri olarak söylüyorum. Hersey o kadar zor olacakki. Düşündüğünün 5 kati. İs bulamayacaksın, kalacak yer bulamayacaksin. Ve gerçekten akşamları cok soğuk oralar. Özellikle İtalya'da Türkiye'den gidenlerin eline düşersen büyük sıkıntı seni cok kullanırlar. Almanya'ya hollandaya belcikaya git oralar daha iyi diger yerlere gore. Ama emin ol balkan ülkelerinin yaşam şartları bile daha iyi buraya gore.
 

brkgdr

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
3,063
1,294
113
Bir konuda çok yetkin değilsen avrupa işi bitti artık. Özellikle iyi bir zanaatkar isen anca tutunursun zaten bir çok ülkede ev sıkıntısı var. Hadi amerika falan desen neyse de kısa bir süre içinde geri dönmeye çalışacaksın tabi direk deport edilmezsen. Bol şanslar
 

Gustavo29

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
887
544
93
Neye güvenerek gidiyorsunuz abi. Benim arkadaş odtü mezunu yazılımcı 7 8 yıldır amerikada. O bile memnun değil 2 oda evde kalıyor yemeğimi kendim yapıyorum paraları biriktirip geri dönmek istiyorum diyor. Yurtdışında herkes yaşayamaz.
 

hzrblr

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
282
172
63
İltica için başlangıç Yunan biraz zor keşke balkanlardan ya da Gürcistan dan tercih etseydin Trakya da yaşan biri olarak yunanın belli bir kısmına kadar çıkmışımdır bazı yerleri çok fazla ırkçıdır. Motivasyonun düşmesin yine de yolun açık olsun
 

EXAMPLE

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,704
1,138
113
40 kusur yaşındayım doğma büyüme hayatım Norveç Danimarka vs ülkelerde geçti Türk insanı Suriyeliye nasıl bakıyor ise karşılıklı olarak onlarda 1000 katı kötü gözle bakılıyor insanlarımıza Avrupa'da en iyi Avrupa ülkesinin amg
 

Der Leanderturm

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
2,459
1,181
113
Selam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
Sana bu konuda uzman bir kişi olarak sunları söylemek istiyorum . 1. si yunanistanda iltica başvurusu yapma onay alamazsın , onayı geçtim kamp koşulları ve sosyal yardımları berbat . Çevirmen temin etme sorgulama koşulları da çok kötü büyük ihtimalle bu forumda bu konularda benim kadar birikimli kimse yoktur .

Yunanistandan sonra otobüsle bulgaristana geç sofya da trene binip trenle macaristan veya varsa avusturyaya kadar devam et oradan ise en akıllıca hamle isviçre tren ile aktarma yap yol boyu çevirme olmayacak sadece tren bileti aldığına emin ol . Macaristan bulgaristan hırvatistan ve yunanistan iltica etmek için en kötü yerler .

İsviçre seni kampa alıyor zorunlu ama 9 ile aksam 9 arası cıkıs serbest devamlı olarak 3 öğn sıcak yemek cıkıyor .90 gün sonunda eve çıkmana onay verebiliyorlar ve çalışma izni gelebiliyor . Sosyal kuruluş sana iş buluyor ve geçici olarak ev temin ediyor . Kampta iken cep harçlığı veriyorlar .

Almanya bu konuda en sıkıcı ama bir eksiğin olmaz eksiklik çekmezsin kamptan çıkmakta yasak . Benim param var ben güzel ülkede takılayım dersen belçika ve hollandayı öneririm ama belçikada fransız bölgesinde afrikalı göçmen çok fas cezayir vs

hiçbir avrupa ülkesinde polise yakalanma yakalanırsan 2 ihtimal var türkiyeye geri göndermeleri veya o anda iltica başvurusu yapmak ama atıyorum macaristanda yakalandın iltica başvurusu yaptın daha sonra ben süreç devam ederken veya kabul alınca isviçre almanya belçikaya gideyim diye bir durum yok . Dublin kuralları göre parmak izi alınan bir mülteci başvurusu ne olursa olsun o güvenli ülkeye gönderilir . yunanistanda iltica bşavurusu yaptın 3 ay sonra izlanda danimarkaya geçtin şartlara uygun bile olsan sonunda yunanistana iaden olur
 

Der Leanderturm

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
2,459
1,181
113
Sana bu konuda uzman bir kişi olarak sunları söylemek istiyorum . 1. si yunanistanda iltica başvurusu yapma onay alamazsın , onayı geçtim kamp koşulları ve sosyal yardımları berbat . Çevirmen temin etme sorgulama koşulları da çok kötü büyük ihtimalle bu forumda bu konularda benim kadar birikimli kimse yoktur .

Yunanistandan sonra otobüsle bulgaristana geç sofya da trene binip trenle macaristan veya varsa avusturyaya kadar devam et oradan ise en akıllıca hamle isviçre tren ile aktarma yap yol boyu çevirme olmayacak sadece tren bileti aldığına emin ol . Macaristan bulgaristan hırvatistan ve yunanistan iltica etmek için en kötü yerler .

İsviçre seni kampa alıyor zorunlu ama 9 ile aksam 9 arası cıkıs serbest devamlı olarak 3 öğn sıcak yemek cıkıyor .90 gün sonunda eve çıkmana onay verebiliyorlar ve çalışma izni gelebiliyor . Sosyal kuruluş sana iş buluyor ve geçici olarak ev temin ediyor . Kampta iken cep harçlığı veriyorlar .

Almanya bu konuda en sıkıcı ama bir eksiğin olmaz eksiklik çekmezsin kamptan çıkmakta yasak . Benim param var ben güzel ülkede takılayım dersen belçika ve hollandayı öneririm ama belçikada fransız bölgesinde afrikalı göçmen çok fas cezayir vs

hiçbir avrupa ülkesinde polise yakalanma yakalanırsan 2 ihtimal var türkiyeye geri göndermeleri veya o anda iltica başvurusu yapmak ama atıyorum macaristanda yakalandın iltica başvurusu yaptın daha sonra ben süreç devam ederken veya kabul alınca isviçre almanya belçikaya gideyim diye bir durum yok . Dublin kuralları göre parmak izi alınan bir mülteci başvurusu ne olursa olsun o güvenli ülkeye gönderilir . yunanistanda iltica bşavurusu yaptın 3 ay sonra izlanda danimarkaya geçtin şartlara uygun bile olsan sonunda yunanistana iaden olur
ne olursa olsun batı avrupada sınırları otobüsle flixbusla geçme , sınırlarda karakol pasaport kontrolü yok ama polis çevirmeleri var bu otobüslerde göçmen çok olduğu için avusturya sonrası hep kontrol ediyorlar durdurup . ya tren ya özel araç kirala taksi vs onlarla geç . Her ülkede ama her ülkede bu transfer işlerini yapan türkler var atıyorum macaristandan avusturyaya 100 150 euroya götürüyorlar facebook gruplarında bulabilirsin . en kötü onları kullan
 

slkbu123

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,613
1,193
113
Kendi ülkemde yabancı olmusuz 2 sınıf muamelesi görüyoruz siz hic trabzona en iyi gezme yerlerine gittiniz mi hic fethiye bodrum marmarise indiniz mi ben her yere gittim param da vardı türk oldugunuz icin ya yerimiz yok rezerve diyorlar yada bu biraz pahalı diye konusmaya başlıyorlar maxwin sonrası mı anlayacaksanız gerçekleri vatan millet sakarya diye yıllarca sen ben gibileri öne atıp ölüme gonderenler şimdi onlara bir sey diyen teröristtir olduğu bir coğrafya secim sonrası dolar 60 seviyesinde herkes tutuklanıyor devlet kadroları full torpil her gün tv kanalları siyaset 10 yaşında cocuk siyaset konuşuyor baska seyler konusacagına kusacam artık yazamıyorum daha fazla allah ülkemizi sorunlardan duzeltsin birader
Burda bile koyun dolu malesef bunlar oldu sürece daha cok sürünürüz bunların beyinlerini yıkamışlar adam Avrupa’da ne var diyor halen hayatta kalmayı yaşamak zannediyorlar çok haklısın
 

Ferhatd

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,515
2,004
113
valla kaçabilen kaçsın zaten sabıka olmasa ben ilk fırsatta kaçacaktım 2 milyon param da hazırdı ama kaçamıyoruzda işte
 

clovers1995

Gün gelir devran döner
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,152
5,006
113
Yaşanmaz bu ülkede kaç kurtul kral benim param olsa 1 dakka durmam
 

Asezen01

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
822
366
63
Yolun Açık Olsun Dost Her Şey Gönlünce Olsun
 

rioletta

hep 2007 kalsaydım
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
5,874
3,559
113
Hakkında hayırlısı olsun,dönem çok sıkıntılı,önceden dikta yönetimler ortadoğu çöplüğünde kalırdı,şimdi abd rusya vs hepsi dikta yönetimle yönetiliyor,küreselde sıkıntılı,çok fazla umut besleme,beklentiyi küçük tut ki seni düşürmesin.
 
Üst