Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Dayanamıyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

2002

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,513
3,299
113
Kanka ciddiyim psikologa git amateme git.
Olmadı bi cemaate katıl Şu hayalhanem falan var git onlara derdini anlat valla bak sonun iyi değil ha. üzülüyom mk daşşak geçsekde
 

Cekksii

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
100
30
28
sen bi cezaevine girsen gerçekten 3 ayda kendine gelirsin. bu yazdığımı alay olarak algılama

sen evde otur otur kafanda kur kur işin içinden çıkamıyorsun

şu yaşına kadar 341234214 defa bu sıkıntıları yaşadın ,ölmüyorsun sadece zaman geçiyor vesvese ilee
Evde oturmak sıkıntı aga sürekli kafada kuruyosuj harbiden buda anksiyete yapıyo
 

clovers1995

Gün gelir devran döner
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,154
5,008
113
Kanka ciddiyim psikologa git amateme git.
Olmadı bi cemaate katıl Şu hayalhanem falan var git onlara derdini anlat valla bak sonun iyi değil ha. üzülüyom mk daşşak geçsekde
Dost benim yuvam yıkıldı icram var biyerde çalışamiyom bu hastalık tan dayanamıyom dost
 

2002

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,513
3,299
113
Evde oturmak sıkıntı aga sürekli kafada kuruyosuj harbiden buda anksiyete yapıyo
yav o çok kötü bişey bende yaşadım çalışma korkusu iş korkusu dışarı çıkma korkusu insanlarla dialog kurma korkusu. üstüne parasızlık. kumar bağımlılığı. yav adamı intihara sürükler acilen bilgisayar telefon falan bırakıp ya cemaate ya doğaya adamalı bu arkadaş kendini. çok zor lan.
 

clovers1995

Gün gelir devran döner
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,154
5,008
113
yav o çok kötü bişey bende yaşadım çalışma korkusu iş korkusu dışarı çıkma korkusu insanlarla dialog kurma korkusu. üstüne parasızlık. kumar bağımlılığı. yav adamı intihara sürükler acilen bilgisayar telefon falan bırakıp ya cemaate ya doğaya adamalı bu arkadaş kendini. çok zor lan.
Dost sen iyileştinmi peki nasılsın simdi
 

hsynbrkkaya

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
276
175
43
sen bi cezaevine girsen gerçekten 3 ayda kendine gelirsin. bu yazdığımı alay olarak algılama

sen evde otur otur kafanda kur kur işin içinden çıkamıyorsun

şu yaşına kadar 341234214 defa bu sıkıntıları yaşadın ,ölmüyorsun sadece zaman geçiyor vesvese ilee
Kitabın tam olarak ortası.
2 Gün 16 Saat geçirdim aslında hayatın ne kadar güzel olduğunu anladım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst