- 8,154
- 5,008
- 113
Dost şu hastalığım iyileşse parada istemiyom yemin olsunBoşver dost yüklü bi para vursak bize deva olacak gibi ama olmuyor
Dost şu hastalığım iyileşse parada istemiyom yemin olsunBoşver dost yüklü bi para vursak bize deva olacak gibi ama olmuyor
parasizliktandir o gecer samanlaGardasim kaç kez yattım fayda etmiyo çok kötü iç sıkıntısı var dost
reis ben züke züke iyileşmek zorunda kaldım. ev geçindiriyoruz eşşek gibi doğrulduk. ama açık söylim ben cemaat tedavisi aldım. 15 gün bir cemaatte yatılı kaldım telefon internet hiçbişey yoktu. sadece hizmet ettim. dualar namaz niyaz sohbet. geleni gideni çoktu oranın full hizmet. kendime geldim. tavsiye ederim.Dost sen iyileştinmi peki nasılsın simdi
Herkes senin gibi Şarköy sahilde yaşamıyorGeceye doğru Doldur tekelden poşeti git sahile otur nefes al biraz telefonu eline alma düşün et azcik etrafı izle biseyler yap
Dost neresi orası yardımcı olreis ben züke züke iyileşmek zorunda kaldım. ev geçindiriyoruz eşşek gibi doğrulduk. ama açık söylim ben cemaat tedavisi aldım. 15 gün bir cemaatte yatılı kaldım telefon internet hiçbişey yoktu. sadece hizmet ettim. dualar namaz niyaz sohbet. geleni gideni çoktu oranın full hizmet. kendime geldim. tavsiye ederim.
Zaten benim B12 düşük dost vitamin iğnesi vuruluyodum öncedenbıraz sosyalles ıyı güzel uyu sabah kalkınca yuruyus yap kan testı yaptır b12 felan eksık olaabılır sureklı agır ılac kullanmakda yapar
Sahil şart değil 🤣Herkes senin gibi Şarköy sahilde yaşamıyor
Reis benim gittiğim yer Gaziantep'te. bu arkadaşa ters gelebilir istanbulda sanırım bu. bi de yolda yolakta bişey olur vebali üstüme kalmasın ama illa isterse DM'den yazsın sadece yer adres bilgisi veririm gerisi bişey olursa vebale giemem yani. Gidip daha da delirebilir mesela iç dünyası uygun değilseDost neresi orası yardımcı ol
kanka konu dışı da pp ni görünce paylaşayım dedimsağlam hap çak cıstak cıstak
Sahile gitse balıkları darlarGeceye doğru Doldur tekelden poşeti git sahile otur nefes al biraz telefonu eline alma düşün et azcik etrafı izle biseyler yap
Ulan adaş senin vereceğin tavsiyeyi...Geceye doğru Doldur tekelden poşeti git sahile otur nefes al biraz telefonu eline alma düşün et azcik etrafı izle biseyler yap
Sen şarkoyde mi yasiyonGeceye doğru Doldur tekelden poşeti git sahile otur nefes al biraz telefonu eline alma düşün et azcik etrafı izle biseyler yap
Dostlar dayanamıyorum içimdeki bu iç sıkıntısına patliyorum nefes alamıyorum Allah'ım
Sen tedavi edersin Köksal.baba ,
Kardeşim sen bana dm at ben çözcemZaten benim B12 düşük dost vitamin iğnesi vuruluyodum önceden