- 18,969
- 9,409
- 113
Öküzün biri oturmuş oraya metin olabilirGöğsümün ortasında içimde geçmeyen bi iç sıkıntısı var dostlar patliyacam
Öküzün biri oturmuş oraya metin olabilirGöğsümün ortasında içimde geçmeyen bi iç sıkıntısı var dostlar patliyacam
Doktora gitsene cidden burda çare arayacağına dostGardasim kaç kez yattım fayda etmiyo çok kötü iç sıkıntısı var dost
Kemalim nefes alamıyom iç sıkıntısındanUzaktan başlıktan sen olduğun o kadar belli oluyor ki
Bakırköy Ruh ve sinir hastalıkları pekiDost gidiyom yatmadigim hastane kullanmadığım ilaç kalmadı dayanamiyom dost bu iç sıkıntısına
Evde oturmak sıkıntı aga sürekli kafada kuruyosuj harbiden buda anksiyete yapıyosen bi cezaevine girsen gerçekten 3 ayda kendine gelirsin. bu yazdığımı alay olarak algılama
sen evde otur otur kafanda kur kur işin içinden çıkamıyorsun
şu yaşına kadar 341234214 defa bu sıkıntıları yaşadın ,ölmüyorsun sadece zaman geçiyor vesvese ilee
Aynen öyle kemalim çok güzel tespit sanki göğsümün ortasında öküz oturmuş skntı veriyo habireÖküzün biri oturmuş oraya metin olabilir
Dost benim yuvam yıkıldı icram var biyerde çalışamiyom bu hastalık tan dayanamıyom dostKanka ciddiyim psikologa git amateme git.
Olmadı bi cemaate katıl Şu hayalhanem falan var git onlara derdini anlat valla bak sonun iyi değil ha. üzülüyom mk daşşak geçsekde
Sendedemi hastalık var dostHavalarda sıcak ne yapsan geçmez iyi bilirim
Aga kalp krizi panik atak ikisinden biriAynen öyle kemalim çok güzel tespit sanki göğsümün ortasında öküz oturmuş skntı veriyo habire
yav o çok kötü bişey bende yaşadım çalışma korkusu iş korkusu dışarı çıkma korkusu insanlarla dialog kurma korkusu. üstüne parasızlık. kumar bağımlılığı. yav adamı intihara sürükler acilen bilgisayar telefon falan bırakıp ya cemaate ya doğaya adamalı bu arkadaş kendini. çok zor lan.Evde oturmak sıkıntı aga sürekli kafada kuruyosuj harbiden buda anksiyete yapıyo
Kalb değil dost bende senelerdir olan bişey içim daraliyo patliyacak gbiyimAga kalp krizi panik atak ikisinden biri
Dost sen iyileştinmi peki nasılsın simdiyav o çok kötü bişey bende yaşadım çalışma korkusu iş korkusu dışarı çıkma korkusu insanlarla dialog kurma korkusu. üstüne parasızlık. kumar bağımlılığı. yav adamı intihara sürükler acilen bilgisayar telefon falan bırakıp ya cemaate ya doğaya adamalı bu arkadaş kendini. çok zor lan.
Panik atak o zaman agaKalb değil dost bende senelerdir olan bişey içim daraliyo patliyacak gbiyim
Artık ondan supheleniyomİçine 3 harfli bisey mı kaçtı acaba dost
Dost patlayacak gibiyim yuvamda yıkıldı bu hastalığım yüzünden ben bitmisimPanik atak o zaman aga
Kitabın tam olarak ortası.sen bi cezaevine girsen gerçekten 3 ayda kendine gelirsin. bu yazdığımı alay olarak algılama
sen evde otur otur kafanda kur kur işin içinden çıkamıyorsun
şu yaşına kadar 341234214 defa bu sıkıntıları yaşadın ,ölmüyorsun sadece zaman geçiyor vesvese ilee
Boşver dost yüklü bi para vursak bize deva olacak gibi ama olmuyorSendedemi hastalık var dost