- 1,520
- 832
- 113
Buna ailesi çevresi nasıl katlanıyor diye düşünüyorum. Başa gelen çekilir diyorlardırNapak kral suni teneffüs mü istiyorsun
Buna ailesi çevresi nasıl katlanıyor diye düşünüyorum. Başa gelen çekilir diyorlardırNapak kral suni teneffüs mü istiyorsun
SporGöğsümün ortasında içimde geçmeyen bi iç sıkıntısı var dostlar patliyacam
Ben pozitif şekilde salça oluyorsam sorun yok. Forumda sürekli olumsuz yorum yapmak da ban sebebi iyi oku derim. Sen şimdi uza öylr artistlik yapma herkese.Yanlış anladım 😁 sen benden çok salça oluyorsun onu napcaz . Kenardan git hadi
Hep olumsuz değilim tırrek . Bana salça olan sensin. Adamına göre şerbet bendekiBen pozitif şekilde salça oluyorsam sorun yok. Forumda sürekli olumsuz yorum yapmak da ban sebebi iyi oku derim. Sen şimdi uza öylr artistlik yapma herkese.
Senin şerbetini dökmem börek gibi kalırsın. Öyle burada artistlik yapmaya millete sallama efendi gibi eğlen, bonusunu takip et.Hep olumsuz değilim tırrek . Bana salça olan sensin. Adamına göre şerbet bendeki
Bıyıkları kes rahatlarsınDostlar dayanamıyorum içimdeki bu iç sıkıntısına patliyorum nefes alamıyorum Allah'ım
Hwrkes yaşar bunu o an geldiğinde olumlu bak dünyaya herşeyin olumlu tarafı vardır bu hayatta sevmeye çalış en küçük şeyle mutlu ol bu bende çok oluyor dostumDostlar dayanamıyorum içimdeki bu iç sıkıntısına patliyorum nefes alamıyorum Allah'ım
Ooo işte erkek. Çok kötü korktum 😆 ne olacak şimdi.Senin şerbetini dökmem börek gibi kalırsın. Öyle burada artistlik yapmaya millete sallama efendi gibi eğlen, bonusunu takip et.
Lilikadan olmuştur geçer 2 3 saateGöğsümün ortasında içimde geçmeyen bi iç sıkıntısı var dostlar patliyacam
Nezahat ablaya sordum senin için cvbını dinle 🤣
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.youtube.com
Bıyıkları kes rahatlarsın
Her insanın mutlaka çok kötü plduğu ve derdini dökmek istediği anlar olmuştur adam buraya sığınmış yakın çevresini hiç görüp bir kerede şu narsistliğinizi ve ego tavırlarınızı bir kenara bırakıp mutlu etmeye çalışın ne kadar içi körelmiş insanlarsınız sizGeber demek isterdim ama diyemem ki
Ne yapalım aga saksomu çekelim mutlu olsjn diywHer insanın mutlaka çok kötü plduğu ve derdini dökmek istediği anlar olmuştur adam buraya sığınmış yakın çevresini hiç görüp bir kerede şu narsistliğinizi ve ego tavırlarınızı bir kenara bırakıp mutlu etmeye çalışın ne kadar içi körelmiş insanlarsınız siz