Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Dayanamıyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Janti1990

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,066
580
113
Yav arkadas 10 sene oldu tam 2016 da bu halta bulastim hala ayni halti yiyom bazen birakip kendimi duze cikariyorum sonra en ufak bi dürtü yle herseyi berbat edip yine batiyorum niye durduk yere ihtiyacim da yokken bu halti yiyip kendimi zora sokuyorum bu halti tamamen nasil birakacaz bilmiyorum .. dile kolay 10 sene .. hadi ortalama 70 sene yasadim diyelim hayatimin 7 de 1 i bu halti yemekle gecmis olcak .. hayatimdan 10 sene caldi ya la.. aileme karsi cevreme karsi tamamen cibiliyetsiz guvenilmez bir insan durumuna dustum.. bir insan kendine neden bunu yapar.. kumar bagimliligi gercekten cok farkli birsey .. her sabah korku ic sikintisi stres ile uyanmak 10 senedir.. cevreme bakiyorum herkes kendine surekli birsey katiyor kimi ev kimi araba aliyor vs.. birde kendime bakiyorum surekli geriye gidiyorum bir dikili agacimiz yok.. Allah bu illeti birakabilme iradesi versin bizlere
Bence hayatinin 7 de 5 i gecicek kral
 

Basketmatik01

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,148
1,541
113
Her insanın mutlaka çok kötü plduğu ve derdini dökmek istediği anlar olmuştur adam buraya sığınmış yakın çevresini hiç görüp bir kerede şu narsistliğinizi ve ego tavırlarınızı bir kenara bırakıp mutlu etmeye çalışın ne kadar içi körelmiş insanlarsınız siz
Boş yapıyorsun adam biliyo gırgır döneceğini. Öyle çok mutluluk dağıtıcı biriysen dm den numarasını al telefonda dediğin mutluluğu yaşat adama o zaman
 

hsynbrkkaya

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
275
175
43
Kardeş adam bir derdini paylaşmış bu mu yani çözümü aynı durumda sen de olabilirdin niye insanların dertlerini küçümsüyorsunuz
Ölürse derdinden kurtulur,kalırsa o utançla derdine s*ke s*ke bir çözüm bulur çünkü en yakınındaki adamın yüzüne bakarken bile utanır.Dalgada denizde olur.Sanada hayırlı işler.
 

Suzi16

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,189
1,025
113
sen bi cezaevine girsen gerçekten 3 ayda kendine gelirsin. bu yazdığımı alay olarak algılama

sen evde otur otur kafanda kur kur işin içinden çıkamıyorsun

şu yaşına kadar 341234214 defa bu sıkıntıları yaşadın ,ölmüyorsun sadece zaman geçiyor vesvese ilee
7 sene kapalıda yattık be dost hey gidi.. zordur mapıs damları
 

ka1gan

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,218
1,899
113
Beni doktorun olarak düşünebilirsin.. Seni her gün konu açmaya iten şey nedir?
 

Müslüm75

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
9,092
7,000
113
Ben sana söylüyorum git bi kuyumcu banka bişey soymaya çalış içeri gir biraz yat kendine gelirsin
 

delaciox

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,820
1,150
113
Her insanın mutlaka çok kötü plduğu ve derdini dökmek istediği anlar olmuştur adam buraya sığınmış yakın çevresini hiç görüp bir kerede şu narsistliğinizi ve ego tavırlarınızı bir kenara bırakıp mutlu etmeye çalışın ne kadar içi körelmiş insanlarsınız siz
Konuyu açan kisiyi tanımıyon herhalde osursa konu açar kendisi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst