- 1,068
- 580
- 113
Aynı durumlari yaşadım dost hem yıllarımı hem hayatımı aldı bu illet ama eskisi gibi oynamıyorum arada başıma gelmeyen kalmadı çünki geçmişteDost benim yuvam yıkıldı icram var biyerde çalışamiyom bu hastalık tan dayanamıyom dost
Aynı durumlari yaşadım dost hem yıllarımı hem hayatımı aldı bu illet ama eskisi gibi oynamıyorum arada başıma gelmeyen kalmadı çünki geçmişteDost benim yuvam yıkıldı icram var biyerde çalışamiyom bu hastalık tan dayanamıyom dost
Bence hayatinin 7 de 5 i gecicek kralYav arkadas 10 sene oldu tam 2016 da bu halta bulastim hala ayni halti yiyom bazen birakip kendimi duze cikariyorum sonra en ufak bi dürtü yle herseyi berbat edip yine batiyorum niye durduk yere ihtiyacim da yokken bu halti yiyip kendimi zora sokuyorum bu halti tamamen nasil birakacaz bilmiyorum .. dile kolay 10 sene .. hadi ortalama 70 sene yasadim diyelim hayatimin 7 de 1 i bu halti yemekle gecmis olcak .. hayatimdan 10 sene caldi ya la.. aileme karsi cevreme karsi tamamen cibiliyetsiz guvenilmez bir insan durumuna dustum.. bir insan kendine neden bunu yapar.. kumar bagimliligi gercekten cok farkli birsey .. her sabah korku ic sikintisi stres ile uyanmak 10 senedir.. cevreme bakiyorum herkes kendine surekli birsey katiyor kimi ev kimi araba aliyor vs.. birde kendime bakiyorum surekli geriye gidiyorum bir dikili agacimiz yok.. Allah bu illeti birakabilme iradesi versin bizlere
Mesela adamı mutku etmek istemiyorsan hiç yazmayabilirsin hawli çocuk seniNe yapalım aga saksomu çekelim mutlu olsjn diyw
Boş yapıyorsun adam biliyo gırgır döneceğini. Öyle çok mutluluk dağıtıcı biriysen dm den numarasını al telefonda dediğin mutluluğu yaşat adama o zamanHer insanın mutlaka çok kötü plduğu ve derdini dökmek istediği anlar olmuştur adam buraya sığınmış yakın çevresini hiç görüp bir kerede şu narsistliğinizi ve ego tavırlarınızı bir kenara bırakıp mutlu etmeye çalışın ne kadar içi körelmiş insanlarsınız siz
Ölürse derdinden kurtulur,kalırsa o utançla derdine s*ke s*ke bir çözüm bulur çünkü en yakınındaki adamın yüzüne bakarken bile utanır.Dalgada denizde olur.Sanada hayırlı işler.Kardeş adam bir derdini paylaşmış bu mu yani çözümü aynı durumda sen de olabilirdin niye insanların dertlerini küçümsüyorsunuz
Buraya yazacağına 112 araDostlar dayanamıyorum içimdeki bu iç sıkıntısına patliyorum nefes alamıyorum Allah'ım
günümüz orda geçer arada 🤣Sen şarkoyde mi yasiyon
7 sene kapalıda yattık be dost hey gidi.. zordur mapıs damlarısen bi cezaevine girsen gerçekten 3 ayda kendine gelirsin. bu yazdığımı alay olarak algılama
sen evde otur otur kafanda kur kur işin içinden çıkamıyorsun
şu yaşına kadar 341234214 defa bu sıkıntıları yaşadın ,ölmüyorsun sadece zaman geçiyor vesvese ilee
Cerkezdeyim,kumbag mufreze ucmakdere ye çok geliyorumgünümüz orda geçer arada 🤣
Naib köyü barajının orda üzüm bahçesi var arkadaşın gecen sene gelmistimgünümüz orda geçer arada 🤣
Corludayim bende birgün naipkalsnin oraya da çık mazara güzelNaib köyü barajının orda üzüm bahçesi var arkadaşın gecen sene gelmistim
Corluya çok geliyorum ya orion tarafina ablam santralin aşağısında oturuyor görüşürüz nasip olursa dostCorludayim bende birgün naipkalsnin oraya da çık mazara güzel
Konuyu açan kisiyi tanımıyon herhalde osursa konu açar kendisiHer insanın mutlaka çok kötü plduğu ve derdini dökmek istediği anlar olmuştur adam buraya sığınmış yakın çevresini hiç görüp bir kerede şu narsistliğinizi ve ego tavırlarınızı bir kenara bırakıp mutlu etmeye çalışın ne kadar içi körelmiş insanlarsınız siz
Bende santralin altındayım parkın sokağında bedir donerin karşısındaCorluya çok geliyorum ya orion tarafina ablam santralin aşağısında oturuyor görüşürüz nasip olursa dost