Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling selamsizsabahsiz / Kasa 300 —> Hedef 2 Adım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

selamsizsabahsiz

halk ozanı
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,013
5,065
113
2 kişi yazıyoruz 4 kişi seçiyoruz yine suçluyuz şurada var ya 2-3 dostumuz var keşke onlar dışında kimse gelip takip etmese 15 gündür açım 50 tane roll takip ettim 2 tane ödül aldım kimseye de yüzsüz yüzsüz niye bana atmıyorsun demedim insan keşke kaybetsem de uğraşmasam şu muhabbetlerle diyor bazsn
 

selamsizsabahsiz

halk ozanı
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,013
5,065
113
yoksaymak değil de insanları forumda engelleme özelliği gelse engellediğimiz kişiler açtığımız konuları ve yazdıklarımızı göremese çok güzel olacak
 

fearjr1992

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
42,187
33,598
113
2 kişi yazıyoruz 4 kişi seçiyoruz yine suçluyuz şurada var ya 2-3 dostumuz var keşke onlar dışında kimse gelip takip etmese 15 gündür açım 50 tane roll takip ettim 2 tane ödül aldım kimseye de yüzsüz yüzsüz niye bana atmıyorsun demedim insan keşke kaybetsem de uğraşmasam şu muhabbetlerle diyor bazsn
Kanka geçen akşam konuştuk biliyorsun 10 kişiye ödül ver yine suçlusun takılma kesene bereket şansın yanında olsun en iyisi buradan yazmadan gereken yapıldı denilip konunun kapanması sanırım artık öyle düşünüyorum ben
 

selamsizsabahsiz

halk ozanı
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,013
5,065
113
Kanka geçen akşam konuştuk biliyorsun 10 kişiye ödül ver yine suçlusun takılma kesene bereket şansın yanında olsun en iyisi buradan yazmadan gereken yapıldı denilip konunun kapanması sanırım artık öyle düşünüyorum ben
ikasbet çekimi yollamadı kapattıramadık konuyu cepten ödül yollayacak param da yok
 

Celios32

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,899
369
83
ne açgözlü bir herifsin sen ya gelme sakın bir daha konuma adam kendi roll açmış bir yandan kupon yapıyor bir yandan gözü burda al tüm dünya aenin olsun tüm forum da görsün bu arkadaşı
Herkes görsün kardeş neyin ne olduğunu dert değil ben konu acmısım doğru ama biri sponsor olmuş buraya da emek vermişim bitek sen değil her konuda böyle emek yeniyor yöneticiler de görsün durumu anlasın konuyu ne var bunda aç gözlülükle alakası yok emek yenmesin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst