- 10,547
- 8,646
- 113
Bende sürpriz aldım patladım 😅😅Senin rolün acikken ilk adimda patladim
Bende sürpriz aldım patladım 😅😅Senin rolün acikken ilk adimda patladim
Kanka geçen akşam konuştuk biliyorsun 10 kişiye ödül ver yine suçlusun takılma kesene bereket şansın yanında olsun en iyisi buradan yazmadan gereken yapıldı denilip konunun kapanması sanırım artık öyle düşünüyorum ben2 kişi yazıyoruz 4 kişi seçiyoruz yine suçluyuz şurada var ya 2-3 dostumuz var keşke onlar dışında kimse gelip takip etmese 15 gündür açım 50 tane roll takip ettim 2 tane ödül aldım kimseye de yüzsüz yüzsüz niye bana atmıyorsun demedim insan keşke kaybetsem de uğraşmasam şu muhabbetlerle diyor bazsn
ikasbet çekimi yollamadı kapattıramadık konuyu cepten ödül yollayacak param da yokKanka geçen akşam konuştuk biliyorsun 10 kişiye ödül ver yine suçlusun takılma kesene bereket şansın yanında olsun en iyisi buradan yazmadan gereken yapıldı denilip konunun kapanması sanırım artık öyle düşünüyorum ben
Bu ne zaman oldu la geçmiş olsunikasbet çekimi yollamadı kapattıramadık konuyu cepten ödül yollayacak param da yok
yollamadı derken bekliyorum yani şu anBu ne zaman oldu la geçmiş olsun
Kaç dakika olduikasbet çekimi yollamadı kapattıramadık konuyu cepten ödül yollayacak param da yok
He bunu diyorsun başka bir şey sandım ben gelir 3-5 dkya hayırlı geceler brocanyollamadı derken bekliyorum yani şu an
ağlamamı duydular geldi şu anHe bunu diyorsun başka bir şey sandım ben gelir 3-5 dkya hayırlı geceler brocan
Ahahahsjdndmfağlamamı duydular geldi şu an
Brocan sen ödül alıp roll açmışsın neden kayırmaca diyorsun sen yapma bari laaaa
ne açgözlü bir herifsin sen ya gelme sakın bir daha konuma adam kendi roll açmış bir yandan kupon yapıyor bir yandan gözü burda al tüm dünya aenin olsun tüm forum da görsün bu arkadaşı
Herkes görsün kardeş neyin ne olduğunu dert değil ben konu acmısım doğru ama biri sponsor olmuş buraya da emek vermişim bitek sen değil her konuda böyle emek yeniyor yöneticiler de görsün durumu anlasın konuyu ne var bunda aç gözlülükle alakası yok emek yenmesinne açgözlü bir herifsin sen ya gelme sakın bir daha konuma adam kendi roll açmış bir yandan kupon yapıyor bir yandan gözü burda al tüm dünya aenin olsun tüm forum da görsün bu arkadaşı
Kanka bende kaybettim yüzde 12,5 kayıp bonusu talep ediyorum yardımcı olur musun 253 lira yeterli ahajsjsjdjdjdjjd 🤣🤣🤣adam beni kayıp bonusu yapmış ya la kendine