Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Cast Ajansları Hk.

makina123

Marka Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,708
29,099
113
Bir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
 

Aqua90

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,054
5,502
113
Bir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
başlangıç bedeli isteyen yere cok güvenme dost
 

elhermano

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
3,478
2,084
113
Bir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
Bedel istenirse ödeme yapma tokatçılardır.
 

tarsuslea

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
828
418
63
Bir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
otele çağırıp para alıp 2 fotoğrafını çekip yolluyorlar sikildiğinle kalırsın yılların dolandırıcılığı bu
 

Benimsansim25

SenAhSen
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
8,903
1,169
113
Bir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
Benim yeğen yapıyor figüran oluyorsun asgari ücret ilk başlarda sonra rol alırsan maaş degisiyomus
 

mustafakerim

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,619
891
113
Bir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
Söyle diyim figuran olarak baslarsın en dürüstü senin 14 saatini çalıp 1000 lira verip yollar. Dolandiricisi kayit parasi ister sakın verme.Sektör tip ve torpil üstünden dönüyor,short video oyuncusu kadar yetenegin olsa yeter.Youtube Yener Yalcin set iscisi gozunden arkaplani guzel anlatiyor. Ama kisa öz sunu demek gerekirse milyon kazanan adam bile nalet edecek birsey buluyor.
 

makina123

Marka Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,708
29,099
113
başlangıç bedeli isteyen yere cok güvenme dost
bazı ajansları isteyebiliyormuş araştırdım biraz
en fazla 3-5k tokatlanırız o da kumarda kaybettiklerimin yanında bana koymaz
denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum
hiç oyuncu tanıdığım olmadığı için bilgi sahibi olamadım pek
 

Aqua90

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,054
5,502
113
bazı ajansları isteyebiliyormuş araştırdım biraz
en fazla 3-5k tokatlanırız o da kumarda kaybettiklerimin yanında bana koymaz
denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum
hiç oyuncu tanıdığım olmadığı için bilgi sahibi olamadım pek
dost istanbulda sırtlan cok emin ol bedel istiyenlerin %95i tokatcı
 

makina123

Marka Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,708
29,099
113
Söyle diyim figuran olarak baslarsın en dürüstü senin 14 saatini çalıp 1000 lira verip yollar. Dolandiricisi kayit parasi ister sakın verme.Sektör tip ve torpil üstünden dönüyor,short video oyuncusu kadar yetenegin olsa yeter.Youtube Yener Yalcin set iscisi gozunden arkaplani guzel anlatiyor. Ama kisa öz sunu demek gerekirse milyon kazanan adam bile nalet edecek birsey buluyor.
benim meselem milyon almak değil yeni denizlere yelken açmak
bana asgari odeme yapsalar bile olur para bir şekilde halledilir
en azından sboktan bi netflix dizisinde bile oynayamaz mıyız ki
başta shorts videolar ile başlandığını biliyorum ama tek bıldıgım de bu
en azından 1-2 sene birkaç bir şey yapabilirsem büyük şeyler başarabilirim düşüncesindeyim
 

elhermano

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
3,478
2,084
113
benim meselem milyon almak değil yeni denizlere yelken açmak
bana asgari odeme yapsalar bile olur para bir şekilde halledilir
en azından sboktan bi netflix dizisinde bile oynayamaz mıyız ki
başta shorts videolar ile başlandığını biliyorum ama tek bıldıgım de bu
en azından 1-2 sene birkaç bir şey yapabilirsem büyük şeyler başarabilirim düşüncesindeyim
Arka sokaklar olmaz mı rıza baba da ölmüşken onun yerine sen oyna bir 20 sezon da sen rıza baba ol reis
 

BuildYourDreams

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,089
2,970
113
Bir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
Eskiden 2500 tl istiyolardi piyasa 5k olmus olabilir. Ben otel lobisinde bagirmistim icerde para istiyolar diye herkes dagilinca lavuklar olay cikarmisti :)
 

akmz

Wtf
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
400
215
43
Bir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
8 sene önce başvurdum, İstanbul İzmir ,Almanya'dan teklif geldi. Kadıköy e gittim ücretsiz kayıt, fotoğraflar profil vs. Takım elbise klasik giyiimlerde çıktım manken olarak. Ücretler vs çok iyidi . Okul bitti kendi işime döndüm.

Genel olarak insanların parasını aliyorlar kayıt fotograf vs gibi ücretler çoğuna geri dönüş olmuyorr
 

Benimsansim25

SenAhSen
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
8,903
1,169
113
gelene geçene dizilerde rol vermiyorlar
her şeyden önce zaten eğitim veriyorlar diye biliyorum
ya da yönlendiriyorlardır
yeğenin herhangi bir yerde arkaplanda da olsa oynadı mı
Figuranliktan oteye gidemedi reklamlarda oynadı kısa süreler hep dizilerde oynadı onlarda kısa süre eğitim dersen egitimi yok ilk 2 rolde para vermiyolarmis sonra gittigin gun kadar günlük sigorta ve yevmiye yardımcı oyuncu olursan iyi para kazanirsin
 

makina123

Marka Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,708
29,099
113
8 sene önce başvurdum, İstanbul İzmir ,Almanya'dan teklif geldi. Kadıköy e gittim ücretsiz kayıt, fotoğraflar profil vs. Takım elbise klasik giyiimlerde çıktım manken olarak. Ücretler vs çok iyidi . Okul bitti kendi işime döndüm.

Genel olarak insanların parasını aliyorlar kayıt fotograf vs gibi ücretler çoğuna geri dönüş olmuyorr
1.95 boy var üstad tanrıya şükür ağzımız yüzümüz de kayık değil
benden yana ekranlara çıkmakta problem yok
keşke devam etseydin gerçi devam etsen burada işin olmazdı :D
3-5 fotoğraf çekip yollayacaklarsa pek gerek yok gibi
geçmişte tutmayan dizilerde figuran olarak oynayan birkaç kişiye instagram üzerinden ulaşabilirsem yardımcı olabilirler diye düşünüyorum
 

mustafakerim

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,619
891
113
benim meselem milyon almak değil yeni denizlere yelken açmak
bana asgari odeme yapsalar bile olur para bir şekilde halledilir
en azından sboktan bi netflix dizisinde bile oynayamaz mıyız ki
başta shorts videolar ile başlandığını biliyorum ama tek bıldıgım de bu
en azından 1-2 sene birkaç bir şey yapabilirsem büyük şeyler başarabilirim düşüncesindeyim
Tipin iyiyse o kadar oyunculugun olsa yeter diyorum. Benim arkadas 15 sene once figuranliga cok gitti,asgari ücret aldı baktı replik vermiyorlar bıraktı. Ama dedigim gibi 1000 liraya tum gununu hiç ediyorlar arkada da blurlaniyorsun 😁 facebook gruplarindan bak amele pazari gibi oyuncu arama ilani cok gormustum.
 

akmz

Wtf
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
400
215
43
1.95 boy var üstad tanrıya şükür ağzımız yüzümüz de kayık değil
benden yana ekranlara çıkmakta problem yok
keşke devam etseydin gerçi devam etsen burada işin olmazdı :D
3-5 fotoğraf çekip yollayacaklarsa pek gerek yok gibi
geçmişte tutmayan dizilerde figuran olarak oynayan birkaç kişiye instagram üzerinden ulaşabilirsem yardımcı olabilirler diye düşünüyorum
Burası makara yeri benim için ,ticaret vs getirisi daha güzel . Ayrıca bi süre sonra bokun rengi değişiyor öyle ajanslarda saçma tekliflerle karsilasiyosun . Dene şansını ben oyunculuk vs dusunmedim bana göre değil .
 
Üst