Karizma 😎😎😎😎😎😎Muhtemelen senden 10 tane falan yaparim whwhEkli dosyayı görüntüle 989485
Karizma 😎😎😎😎😎😎Muhtemelen senden 10 tane falan yaparim whwhEkli dosyayı görüntüle 989485
yakısıklı kardesim benim 😂😂 abimde sayılırMuhtemelen senden 10 tane falan yaparim whwhEkli dosyayı görüntüle 989485
Gideri varyakısıklı kardesim benim 😂😂 abimde sayılır
tahirişkom benimGideri var
Kral sen erkek msin kız misinBir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
@tahir1603 sana diyortahirişkom benim
babayımKral sen erkek msin kız misin
Canım benim en kısa sürede dizilerde görmek istiyoruz senitahirişkom benim
Bu resimdeki sen isen yeminederim ben senden 15tane yaparım.Muhtemelen senden 10 tane falan yaparim whwhEkli dosyayı görüntüle 989485
izlicen miCanım benim en kısa sürede dizilerde görmek istiyoruz seni
5 sene önceki halim göster kendini hodri meydan hwhwhBu resimdeki sen isen yeminederim ben senden 15tane yaparım.
Dizi izlemeyi bıraktım ama senin için reklamlar dahil izlerimizlicen mi
Canım kardeşim ben resimlerde kendimi çok sıkıyorum dedim ya roll sıfır resimde bile sıkıyorum kendimi o yüzden atamam resim5 sene önceki halim göster kendini hodri meydan hwhwh
ne otobüsü la 1.5 depoyla istanbula gidip gelirimSeni konuşturmazlar günlük yevmiye ile sahne arkası yüzün bile görünmez kaldı ki bunun için bile kayıt adı altında para talep ederler.iyi düşün yol paralari bile pahalı otobüs gidiş geliş eldeki bulgurdan olma
PırtCanım kardeşim ben resimlerde kendimi çok sıkıyorum dedim ya roll sıfır resimde bile sıkıyorum kendimi o yüzden atamam resim
Yeni müjde ar doğuyor hayırlı olsun 🤣🤣😁😁Bir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
yaz dizilerinde neden olmasın 😂😂 manita için bile izlenirDizi izlemeyi bıraktım ama senin için reklamlar dahil izlerim
Çok sıkma Fatih sonra balon misali patlamayasın aman diyimCanım kardeşim ben resimlerde kendimi çok sıkıyorum dedim ya roll sıfır resimde bile sıkıyorum kendimi o yüzden atamam resim