- 26,103
- 27,368
- 113
Bi boydan foto gelir mi
Bi boydan foto gelir mi
replik alırsan ünlü olursun yeter ki 3-5 yerde konuş arkada blurlu oynayınca bi bok olamazsınücret alabilmek için en az 3 bölümde rol alman gerekiyor diyorlar sonra 1 bölüm oynatıp işlerini görüp senin üstünden para kazanıp sonra seni bidaha hiç aramıyorlar tam dolandırıcı bu ajanslar ucreti günlük alırsan oyna yoksa hayatta bulaşma
gelmez. ama bazen twitch veya kickte yayin aciyorum league of legends yayını. actigim bir gün link gönderırımBi boydan foto gelir mi
YakışırBir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
Kardeş ben bu yakışıklılıkla başvurmuyorum bu ne kendine güven gerçi benden oyuncu olmaz rol yetenegi sıfır içim dışım birgelmez. ama bazen twitch veya kickte yayin aciyorum league of legends yayını. actigim bir gün link gönderırım
Teşekkürler dostKardeş ben bu yakışıklılıkla başvurmuyorum bu ne kendine güven gerçi benden oyuncu olmaz rol yetenegi sıfır içim dışım bir
Nazar değmesin emmiye kıvanç tatlitug 1 fatih1983 2 bu alemdeKardeş ben bu yakışıklılıkla başvurmuyorum bu ne kendine güven gerçi benden oyuncu olmaz rol yetenegi sıfır içim dışım bir
Helal olsun dostAman kardeş bir kazanç güdüyorsan uzak dur behzat ç de oynadım 4 5 bölüm figüranlar 600 alıyordu benim devamlılığım olduğu için 3 kat alıyordum yoksa gelmem dedim Tahsin müdürün korumasıydım5 bölüm sonra 600 liraya oynayacak birini bulmuşlar devamlı beni şutladılar 10 saniyelik sahnelerin için 12 saatin sette geçiyor yönetmen bağırıp duruyor 😃 bir öğün sandviç veriyorlar acından ölürsün
![]()
Adamlar beni Diriliş Ertuğrula çağırdılar babam göndermedi o zaman en son cast sorumlusu arayıp yok parasını bile karşılayacağız hiç bir masrafı yok dedi babam yine izin vermemisti yani diyecegim o ki cast ajanslarında öyle kayıt ücreti çekim ücreti öyle birşey yok Yeter ki seni begensinler yol ücreti bile karsiliyorlarBir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
Tebrikler dostAdamlar beni Diriliş Ertuğrula çağırdılar babam göndermedi o zaman en son cast sorumlusu arayıp yok parasını bile karşılayacağız hiç bir masrafı yok dedi babam yine izin vermemisti yani diyecegim o ki cast ajanslarında öyle kayıt ücreti çekim ücreti öyle birşey yok Yeter ki seni begensinler yol ücreti bile karsiliyorlar
Yalanmı atıyoruz Tahir inanmassan gösterelim anamNazar değmesin emmiye kıvanç tatlitug 1 fatih1983 2 bu alemde
Göster reisYalanmı atıyoruz Tahir inanmassan gösterelim anam
Göster de halimize şükür edelim emmiYalanmı atıyoruz Tahir inanmassan gösterelim anam
Gerek yok bizden geçti makina gibi gençlere yol açmak lazımGöster reis
ÖzledikBehzati içeri alıyorlardı Tahsin müdürle biz de adliyeye koşuyorduk![]()
Resminden belli nekadar şükür etsende boşGöster de halimize şükür edelim emmi