Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Cast Ajansları Hk.

makina123

Marka Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,733
29,123
113
Tipin iyiyse o kadar oyunculugun olsa yeter diyorum. Benim arkadas 15 sene once figuranliga cok gitti,asgari ücret aldı baktı replik vermiyorlar bıraktı. Ama dedigim gibi 1000 liraya tum gununu hiç ediyorlar arkada da blurlaniyorsun 😁 facebook gruplarindan bak amele pazari gibi oyuncu arama ilani cok gormustum.
büyük kumara benziyor bu ajans işleri
kaale almaları lazım keyiflerine göre demek ki
15 seneyle şimdinin arasında çok fark var
arz talep meselesi deniyor çoğu kişi şansını
yine de bi gidip bakalım neymiş ne değilmiş
en fazla tokatlarlar yollarlar :D
 

mustafakerim

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,619
891
113
büyük kumara benziyor bu ajans işleri
kaale almaları lazım keyiflerine göre demek ki
15 seneyle şimdinin arasında çok fark var
arz talep meselesi deniyor çoğu kişi şansını
yine de bi gidip bakalım neymiş ne değilmiş
en fazla tokatlarlar yollarlar :D
Deligi olan hersryi s...yor yapımcılar😂 Coco partilerinde vip escortluk yapmazsan o büyük kontratlar gelmiyor. Etliye sütlüye karışmadan anca o kadar oluyor şuanda. Bir de o cevreye ayak uydurman lazım yoksa hiç şansın yok.
 

tahir1603

Sadece Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
26,155
27,420
113
Vay makinam ünlü oluyor ünlülere yönelik uyuşturucu testinde negatif çıkacak tek ünlü dostum sen olucaksin
 

Bergamali35

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,057
32
48
Bir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
başta para isterlerse dolandırıcıdır sakın verme bişey makinam
 

makina123

Marka Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,733
29,123
113
Deligi olan hersryi s...yor yapımcılar😂 Coco partilerinde vip escortluk yapmazsan o büyük kontratlar gelmiyor. Etliye sütlüye karışmadan anca o kadar oluyor şuanda. Bir de o cevreye ayak uydurman lazım yoksa hiç şansın yok.
yalakalık şartsa gereğini yaparız :D
en azından çağatayın beşiktaş'taki mngmnt bürolarına falan uğrayıp yalvarmak lazım
bu işler torpilsiz yürümez dediğin gibi büyüğünü bilen büyüğünden büyüktür
 

AKQJ

❝ ғᴀʀᴋɪɴᴅᴀʏɪᴍ ❿'sᴜᴢᴜᴍ ❞
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
7,744
8,781
113
bizim arkadas kayit olduydu zamaninda. şefkat tepe die bi dizide terorist olarak oynadi. aileside son derece milliyetci. cok kaotik bi durum yasadi kazandigina da degmediydi.
 

AdilKocari

Tanınmış üye
Ultra Onaylı
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
296
135
43
Bir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
çoğu dolandırıcı çok para istiyorlar dikkat et :D
 

lakelos

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
9,419
6,455
113
Bir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
ücret alabilmek için en az 3 bölümde rol alman gerekiyor diyorlar sonra 1 bölüm oynatıp işlerini görüp senin üstünden para kazanıp sonra seni bidaha hiç aramıyorlar tam dolandırıcı bu ajanslar ucreti günlük alırsan oyna yoksa hayatta bulaşma
 

kartal060606

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
2,783
1,560
113
ücret alabilmek için en az 3 bölümde rol alman gerekiyor diyorlar sonra 1 bölüm oynatıp işlerini görüp senin üstünden para kazanıp sonra seni bidaha hiç aramıyorlar tam dolandırıcı bu ajanslar ucreti günlük alırsan oyna yoksa hayatta bulaşma
knka millet ünlü olacam zannediyor. 30 yıldır figüranlık yapan abiler ablalar var. Adamlar onca yıl bir replik bile kapamadık diyorlar. Dediğin gibi sadece kullaniyorlar
 
Üst