Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Yunanistana Geçiyorum

JTM

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
361
112
43
İltica sebebin çok geçerli olması lazım Avrupa ülkelerinde şuan da en katı dönemleri Avrupa'nın kampa girersin mahkemen olur sonra deport olursun diyeceğim çok zor evlilik bile yapsan Türkiye'ye tekrar gelip A1 seviyesinde dil öğrenip gitmemn lazım çok zor elindeki paranoda kaybedeceksin inşallah ben yanilirim başarırsın
(Bosna ve Sırbistan dan uzerinden git gidiceksin )
 

Mayko78

Farkederse Kahrolayım..💛💙💛💙💛
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
18,649
12,905
113
Selam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
Duygulandım be birader Allah senle olsun
 

kara23

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
7,957
3,818
113
Clovers manyağıni da götür yolda bayilabilir 2 saat içinde bayilirsa tekmeyi vur k.cina Yunan sularına at kurtuluruz
 

Karaelmas

Jackpot ! Bir gün mutlaka...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
9,434
5,291
113
Selam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
Hiç tavsiye etmem, Türk hükümeti sana destek olmaz, seni derin sorguya alacaklar, ortadan kaybolsan kimsenin ruhu duymaz, aynı durum İtalya'da da aynı, çok büyük ihtimalle pişman olup geri dönmek isteyecek ama basaramayacaksın, bu aklı sana kim verdiyse salla gitsin, internetten araştırma yapmakla gerçekler biribiriyle alakasız. Oralardaki Türklerden yardım alacağın yalanına inandiysan geçmiş olsun olmadan olmasın bu iş. Avrupa'da yaşayan kardeşim akraba ve arkadaşlarım dahil yüzlerce kişi var, ortak ittifak ettikleri noktalar bunlar. Amerika desen anlarım ama Avrupa asla !
 

Alikemal

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
18,969
9,409
113
Selam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
Clovers1995 kardesimizi de yanında götürür müsün sana zahmet:)
 

Ozi3535

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
1,897
2,167
113
Hiç tavsiye etmem, Türk hükümeti sana destek olmaz, seni derin sorguya alacaklar, ortadan kaybolsan kimsenin ruhu duymaz, aynı durum İtalya'da da aynı, çok büyük ihtimalle pişman olup geri dönmek isteyecek ama basaramayacaksın, bu aklı sana kim verdiyse salla gitsin, internetten araştırma yapmakla gerçekler biribiriyle alakasız. Oralardaki Türklerden yardım alacağın yalanına inandiysan geçmiş olsun olmadan olmasın bu iş. Avrupa'da yaşayan kardeşim akraba ve arkadaşlarım dahil yüzlerce kişi var, ortak ittifak ettikleri noktalar bunlar. Amerika desen anlarım ama Avrupa asla !
Aynı şekilde düşünüyorum. Çalışma vizesi alıp tertemiz gitmek harici her iş boş geliyor bana. Ya ordan iş teklifi alacaksın ya da biriyle evlenip doğrudan oturum izni alacaksın.
 

Hayat1kumar

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
113,658
63,515
113
Selam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
Herşey gonlunce olsun
 
Üst