- 1,514
- 779
- 113
İşin rast gitsin
Kusura bakma. Yunanistan için cidden kötü mü diyorsun ya bizden? Ekonomi olarak mesela?Ciddi diyorum zaten ne yalan borcum var sana
Her yönden kötü, paran yoksa hastaneye bile gidemezsin. Hastan var diyelim ambulansa para ödüyorsun.Kusura bakma. Yunanistan için cidden kötü mü diyorsun ya bizden? Ekonomi olarak mesela?
La ne var avrupada olm bos bos konusup duruyonuz yasence adamların cokda umrunda demı bızle kıyaslıcaklar kendılerını
Duygulandım be birader Allah senle olsunSelam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
Bir AB ülkesinde böyle şeyler olması şaşırtıcıHer yönden kötü, paran yoksa hastaneye bile gidemezsin. Hastan var diyelim ambulansa para ödüyorsun.
boşver gitsin bi zaten deport olcak 😂Dil bilmiyorsa herşey boş zaten. İş de bulamaz. İngilizce varsa şöyle böyle idare eder.
Hiç tavsiye etmem, Türk hükümeti sana destek olmaz, seni derin sorguya alacaklar, ortadan kaybolsan kimsenin ruhu duymaz, aynı durum İtalya'da da aynı, çok büyük ihtimalle pişman olup geri dönmek isteyecek ama basaramayacaksın, bu aklı sana kim verdiyse salla gitsin, internetten araştırma yapmakla gerçekler biribiriyle alakasız. Oralardaki Türklerden yardım alacağın yalanına inandiysan geçmiş olsun olmadan olmasın bu iş. Avrupa'da yaşayan kardeşim akraba ve arkadaşlarım dahil yüzlerce kişi var, ortak ittifak ettikleri noktalar bunlar. Amerika desen anlarım ama Avrupa asla !Selam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
Clovers1995 kardesimizi de yanında götürür müsün sana zahmetSelam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
Aynı şekilde düşünüyorum. Çalışma vizesi alıp tertemiz gitmek harici her iş boş geliyor bana. Ya ordan iş teklifi alacaksın ya da biriyle evlenip doğrudan oturum izni alacaksın.Hiç tavsiye etmem, Türk hükümeti sana destek olmaz, seni derin sorguya alacaklar, ortadan kaybolsan kimsenin ruhu duymaz, aynı durum İtalya'da da aynı, çok büyük ihtimalle pişman olup geri dönmek isteyecek ama basaramayacaksın, bu aklı sana kim verdiyse salla gitsin, internetten araştırma yapmakla gerçekler biribiriyle alakasız. Oralardaki Türklerden yardım alacağın yalanına inandiysan geçmiş olsun olmadan olmasın bu iş. Avrupa'da yaşayan kardeşim akraba ve arkadaşlarım dahil yüzlerce kişi var, ortak ittifak ettikleri noktalar bunlar. Amerika desen anlarım ama Avrupa asla !
Herşey gonlunce olsunSelam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
Kırıkların şansı yaver gider olan bizim gibilere olur biz orda dayak yeriz onlar alkış tutar 🤣🤣🤣Giderken @clovers1995 @emirsavas bunları da götür yunan adalarına vardığınızda ikisini de kafasından tut suya sok @Gokhandgnc35 ile dürbünle seyredicez.
Deli diye dokunmazlar bize de yedirirler baton salamıKırıkların şansı yaver gider olan bizim gibilere olur biz orda dayak yeriz onlar alkış tutar 🤣🤣🤣