Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Cast Ajansları Hk.

makina123

Marka Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,723
29,111
113
ücret alabilmek için en az 3 bölümde rol alman gerekiyor diyorlar sonra 1 bölüm oynatıp işlerini görüp senin üstünden para kazanıp sonra seni bidaha hiç aramıyorlar tam dolandırıcı bu ajanslar ucreti günlük alırsan oyna yoksa hayatta bulaşma
replik alırsan ünlü olursun yeter ki 3-5 yerde konuş arkada blurlu oynayınca bi bok olamazsın
 

Passion90

Maybe ... One Day...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
35,957
24,766
113
Bir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
Yakışır
 

dgknsar18

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
1,666
1,740
113
Aman kardeş bir kazanç güdüyorsan uzak dur behzat ç de oynadım 4 5 bölüm figüranlar 600 alıyordu benim devamlılığım olduğu için 3 kat alıyordum yoksa gelmem dedim Tahsin müdürün korumasıydım:) 5 bölüm sonra 600 liraya oynayacak birini bulmuşlar devamlı beni şutladılar 10 saniyelik sahnelerin için 12 saatin sette geçiyor yönetmen bağırıp duruyor 😃 bir öğün sandviç veriyorlar acından ölürsün :)
 

Passion90

Maybe ... One Day...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
35,957
24,766
113
Aman kardeş bir kazanç güdüyorsan uzak dur behzat ç de oynadım 4 5 bölüm figüranlar 600 alıyordu benim devamlılığım olduğu için 3 kat alıyordum yoksa gelmem dedim Tahsin müdürün korumasıydım:) 5 bölüm sonra 600 liraya oynayacak birini bulmuşlar devamlı beni şutladılar 10 saniyelik sahnelerin için 12 saatin sette geçiyor yönetmen bağırıp duruyor 😃 bir öğün sandviç veriyorlar acından ölürsün :)
Helal olsun dost
 

Veysel58

Sivaslı
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,449
3,366
113
Bir ajans başvurumu kabul etti ama ufak çaplı. aylardır takip ediyordum ama bir tane geri dönüş yapan olmamıştı. 7 gün içerisinde istanbul'a gitmeyi düşünüyorum. belki ilerleyen yıllarda güzel şeyler yaparız. parasını falan geçtim kafa dağıtalım. oyuncu tanıdığı olan var mı nasıl işliyor bu süreç, en azından çekimler zor mu ezber gerekiyor sanırsam. ekstra olarak eğitimi oluyor bunların geçmişte deneyen falan var mı. son sorum ise baslangıc bedeli istenirse ödeme yapayım mı.
Adamlar beni Diriliş Ertuğrula çağırdılar babam göndermedi o zaman en son cast sorumlusu arayıp yok parasını bile karşılayacağız hiç bir masrafı yok dedi babam yine izin vermemisti yani diyecegim o ki cast ajanslarında öyle kayıt ücreti çekim ücreti öyle birşey yok Yeter ki seni begensinler yol ücreti bile karsiliyorlar
 

Passion90

Maybe ... One Day...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
35,957
24,766
113
Adamlar beni Diriliş Ertuğrula çağırdılar babam göndermedi o zaman en son cast sorumlusu arayıp yok parasını bile karşılayacağız hiç bir masrafı yok dedi babam yine izin vermemisti yani diyecegim o ki cast ajanslarında öyle kayıt ücreti çekim ücreti öyle birşey yok Yeter ki seni begensinler yol ücreti bile karsiliyorlar
Tebrikler dost
 
Üst